eftertenta ångest

alltså det här med tentastress är en sak, jag kan leva med den då jag vet att den är övergående eftersom den försvinner då tentan, dock är det som väntar efter ett sjuhelvete värre. nämligen rättningsångesten.

gjorde som sagt prov i bokningssystemet i onsdags och jag är grymt osäker på hur det gick, lyckades jag skrapa ihop de 75% som behövdes för godkänt. kan de se mellan fingrarna att jag fick hjärnsläpp och inte kom på länderna? men kan ju alltid hoppas att de gör det om det ligger på gränsen.
och känslan av att inte veta är helt olidlig just nu, orkar verkligen inte med en omtemta just nu och har planer på att undvika dom den här terminen. gjorde min beskärda del av dom i samband med företagsekonomin i höstas. vill att terminen ska gå snabbt så jag kommer ut på praktik så fort som möjligt.

enda som går att göra är att dämpa ångesten genom att gå på stan och fördriva tiden, attans bara att man inte ska ha några pengar, that sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0