en vårdag?

äntligen vackert väder efter att det snöade i fredags så började jag tvivla på att det någonsin skulle bli vår i år!  trots detta vackra våeväder så valde jag att njuta av det på avstånd, dvs med en fönsterruta mellan, kändes lika bra så, man ska inte överdriva i början!
men vi fick ändå lite gjort, fyra maskiner tvättade, lite plock men det som var mest viktigt lite vardagsmys. som inte brukar finnas så mycket av i våra små liv just nu, bara spankulera runt i lägenheten och mysa framför tvn!

nu återstår det vanliga, packa det som behövs. är inte så mycket nu för tiden men det tar ändå sin lilla tid, ska inviga min nya "resehandväska" med. tvivlar att jag får ta med den in på bussen men fösöka duger iaf!
(längtar till påska när jag slipper fundera på allt detta ett tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0