godmorgon världen

japp här är jag, pigg och utvilad i stockholm, eller iaf i stockholm. åkte skump skump buss upp inatt mindre mysigt men fick mig iaf ett eget litet säte vid fönstret och det gillar vi. doch hamnade jag i en mindre diskussion med den kära lilla busschafören som tyckte att min väska var på tok för stor för att ta in på bussen, jag råkade ju då tycka tvärs om då jag dragit ombord bra mycket mer utan att någon har klagat. fick mig en säkerhetsutskällning och gick ombord men min"förstora"väska!

nu är jag på avlastning och ompackning innan jag återigen drag iväg till den inre staden och skolan affärsmannaskap och försäljningsteknik står på schemat, vad kan detta vara tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0