teknikens under(gång?)

har en av dom absolut tuffaste veckorna på terminen nu, nämligen amadeusvecka upplaga två
vilket betyder skola 9-17 stirrandes på en dator och skriva små korta kommandon fort som bara tusan, ungefär. ryggen värker, axlarna värker och jag är helt tom i huvudet för tillfället och det är bara dag två idag hur kommer jag vara dag fem?jaja, not much to do about it!
men än så länge hänger jag nästan med var dock ganska förvirrad i slutet av dagen och avslutade med att göra så många fula grimager som jag bara kunde komma på innan jag gick hem, bara för att.

väl hemma så är min avkoppling tvn, dock fick den för sig att strejka idag, eller kanske inte tvn men likväl boxern,pillade lite men fick fnatt och ryckte till slut ut sladden, hoppas på att jag inte pillade för mycket utan att den är mer sammarbetsvillig imorgon.

tänkte istället då dra igång en dvd på datorn, vill ha lite rörelse, och bara en cd skapar inte så mycket rörelse. nej då strejkar dvdspelaren i datorn men spelar mer än gärna upp cdskivor. men efter att ha provar fem olika dvdfilmer, endast för att försäkra mig om att det inte är fel på skivorna och muttrat över att datorn som jag tänkte köpa i helgen var slut så gav jag upp.

la istället min tilltro till diverse playkanaler, men upptäckte snabbt att många av dessa ha införskaffat premium som det så fint heter, 500spänn för sex månader ville dom ha (kyss mig där bak) tillslut hittade jag ändå en stackars litet fuskbyggarprogram som inte var belagt med premium som fått underhålla min.

nu undrar jag vad är detta?? helt klart tekniken undergång. när började man göra så opålitliga saker?
morr 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0