åska, tandläkare och hemmaliv

det åskade ju endel här i min llilla stad igår, men på ett sätt så var det faktiskt ganska skönt.
kunde för första gången på väldigt länge sova ut ordentligt, ville knappt gå upp. men det underbara vädret gjorde att jag gick upp tillslut och optemistiskt drog på mig min jeansjacka istället för regnjacka och fulkomligt ignorerade mina regnbyxor---dumt gjort!
åter igen öppnade sig skyarna och det har nog regnat sen lunch, attans, imorgon blir det regnkläder om det så är 25 grader varmt ute! punkt slut!!

imorgon blir det även en tidig morgon. tandläkaren som telefontrackaserade mig i en veckas tid gav tillslut upp och skickade helt sonika ut en ny kallelse, den ena idiotiska tiden efter den andra trillade ner i min lilla brevlåda. så bara för att få det gjort så ska jag nu dig 0700 imorgon, ingen är lyckligare än jag---inte! men men det blir väl bara att dra sig upp och knalla iväg för att sedan knalla hem igen för att fixa iordning inför praktiken, suck. det kommer att bli en tidig natt imorgon kan jag gissa på!!

nu blir det att tackla diskberget som ligger i blöt i köket---hemmalivet anfaller helt plötsligt, vad hände där liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0