den morgonen den morgonen

det var inte många minuter jag hade hunnit vara vaken innan jag insåg att denna morgon skulle bli mer eller mindre kaotisk!
vaknade av magont,mitt i frukosten kom muraren och parkerade mitt i uppfarten, var ut och pratade med han om att han inte kunde stå där för vi skulle åka snart. han bestämmer sig för att skämta till det och säga, -nej nu flyttar jag inte på mig. mitt svar blir rakt av att då kommer hans bil stå nere i vägen.
går in igen och vips så står det en traktor precis utanför vår dörr, magsår! väl iväg och ska parkera så finns det ingen parkering på baksidan och ensdast en yttepytte liten plats vid älven där jag snurrade in bilen efter mycket om och men. iväg med andan i halsen!
ja jo min morgon i en längre korthet.
hoppas att er inte var riktigt lika händelserik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0