fattig

700spänn fattigare och en tunga som matchar min rosa jacka så kom jag tillslut ut från tandläkaren. min korta sammanfattning på det hela är ungefär att jag skulle ha dragit ut dom attans tänderna som jag lagade i våras och antagligen resten med och istället sätta in stifttänder, i slutändan skulle jag nog tjäna på det. jag och mina attans skruttänder!

men men nu är jag fri tills i november då jag ska tillbaka, suck!


fixar och trixar inför helgen nu innan sovdax, letar kläder till kusinkalas, ordnar tvättkassar och samlar ihop disk. allt för att helgen ska gå så smidig som möjligt.. för är det något som man längtar efter när man jobbar 0900-1800 är helgen när allt annat ska hända och ske, seriöst orkar ju ingenting när man kommer hem. lika bra att sätta fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0