gammal jag?

jag börjar bli gammal. klockan är 2200 och jag är aptrött och vad har jag att skylla på?

att jag stått på flygplatsen och delat ut bagagelappar?
-nja kanske inte faktiskt!

att jag har haft brakfest med tjejerna på fredan?
-nja sanningen är väl den att det där med brakfestandet inte riktigt hände, mer pizzamys framför så ska det låta och buzz!

att jag har fixat iordning på balkongen?
-nja fixandet uteblev ganska mycket, trotts lite plantering

att jag har varit ute och gått långpromenader hela helgen?
-nja jag förde det på tal imorse, men så fort som jocke nappade så tog jag snabbt tillbaka mitt förslag

som mi ser så har jag inte så mycket att skylla på, jag har nog helt enkelt blivit gammal, bara att gilla läget här tror jag!men men jag kanske är piggare imorgon då?nja, kanske inte men jag ger det ett försök iaf!


back in the days
tänk så små vi var då


Kommentarer
Postat av: Ibrahimelina

Very resourceful, thank you dave

2012-01-16 @ 07:24:59
URL: http://ibrahimelina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0