plock

sista dagen på andra veckan är nu gjord, min första riktiga bokning är gjord, och jag är ganska nöjd med mig själv. gick en snabb vända på stan sen hem för att plocka lite, vattna blommorna och äta. känns knappt som om jag varit här trots att jag inte pendlar till stockholm längre.
och tro det eller ej, jag har plockat ner alla påsksaker. jaja jag vet att påsken tog slut för jättelängesen men jag har inte orkat, jag har inte hunnit och jag har inte varit hemma. men nå står dom samlade på borde och väntar på sin lilla kartong som dom kommer att hamna i nästa gång jag kommer hit



nu ska jag ta och plocka ihop mig lite och dra vidare till Kil
trevlig helg på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0