supersize vs superskinny

har vräkt i mig en godispåse till supersize vs superskinny, lite motsägelsefullt kanske men äsch då den förtjäänar jag faktiskt!gjorde ett litet ryck i källarförådet (jo vi har faktiskt ett sånt med) som vi alddrig har använt, inte ens brytt oss om att sätta lås på tom. då det använts som skräprum av föregående hyresgäster och byggarbetare.
har slängt att från syamattor (som jag försiktigt sparkade på för att se så att det inte låg nån döing i den) videospelare, målarhinkar och spegelskivor. orsaken till detta lilla ryck är att det är städdag i huset imorgon, och man får slänga vad man än vill bli av med i soprummet.

ingen var lyckligare än jag när jag såg lappen i slutet av förra veckan. så här har slängts!!
förutom allt som slängts i vårt källarföråd som det nu mera sitter lås på har det slängts ett överföd av kartonger från vinden.

så ni ser jag var allt värd den där godispåsen ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0