02/11/2011

jag tycker inte att det är ok, det är inte ok med vintertid helt enkelt

det ger mig ångest, när jag vaknar så är det ljusare än vad det var förra veckan och när jag går till stan så är det mycket mer folk ut och det bygger upp en himla oro för att jag kanske har försovit mig och börjar nästan springa innan jag kommer fram till att "just ja, det ska vara såhär nu".

dessutom är eftermiddagen grymt lång, och när jag är påväg att packa ihop så inser jag att det är en timme kvar innan jag faktiskt får gå hem, inte för att jag vill gå hem men ni förstår.

dessutom är jag helt förstörd när jag väl kommer hem, jag orkar ingenting, det är mörkt ute ch jag ser bara högarna växa. jag pallar inte, vem kom egentligen fram till det här?

jag protesterar totalt, antagligen börjar jag bli gammal och grå som klagar, men jag pallar fan inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0