07/11/2011

Hård natt, hård helg

i onsdagskväll slog den 4e förkylningen denna hösten klorna i mig, vilket gjorde en enormt jobbig torsdag ännu jobbigare.
resten av helgen fortsatte i samma tecken, det snörvlades och snörvlades i en evinnelighet!

men igår kände man ändå att allt gick åt rätt håll, började pigga på mig och tänkte njuta av en god natts sömn.
tyvärr var inte grannens hund av riktigt samma uppfattning då den stod och ylade tills ungefär 2 på natten. inte helt pigg imorse men ändå helt underbart att få komma tillbaka till ticket efter att ha varit hemma sen slutet på förra veckan.

nu tänker jag bara köra stenhårt gesten av veckan, det kommer att bli en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: dess

men jag har ju fråågat, dock ej på sistone iofs... ;P btw! tjejkväll på G!! skickar på facebook sånt mejl så alla (du jag jojo malle) kan se :D typ fre 9 dec har vi pratat på... iaf bowling :D men typ kanske lite pizza mys innan eller ngt sådant :)

2011-11-07 @ 23:05:22
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0