17/11/2011

dagarna rullar på som vanligt, inte mycket att rapportera från det.

lyckas dock dra på mig alla skumma männinskor, vet inte vart dom kommer ifrån eller varför dom drar sig till mig dom knäppa gökarna, men det är väl bara att le och se glad ut antar jag.

har haft en mysdag med pappa medans mamma var på kurs i stockholm, vilket betydde att jag fick köra monsterbilen (inge lycklig alls hihi) men ännu viktigare hänga med pappa ett tag!

är för övrigt ganska trött av mig, så funderar på sätt att bli ännu tröttare på, fask sådär gött trött!
högst upp på listan står nog simmning just nu, enda nackdelen är ju att man ska bli så attans blöt när man simmar, varför? förstår inte ;p
men det återtstår att se behöver göra något iallafall, känns som om jag faller sönder medans jag sitter vid skrivbordet, känner hur knutarna samlar sig!

ännu mer för övrigt så längtar jag efter fårfesten i februari, ångrar bittert att jag inte köpte något ullit krullit fårskinn på mårbacka, så senast fårfesten ska jag ha investerat i minst ett fårskinn att mysa i framför tvn, lyckliga jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0