01/10/2011

idag var det dags, efter förra helgens nederlag var det dags för min fina fina människa att flytta in i sin nya lägennhet och tur var väl det, för vid hennes nuvarande boende har någon bestämt sig för att lägga två älvmynningar och ett enormt hus ivägen för att kunna komma till henne. så det nya boendet blev mycket närmre.

så vi bar och vi bärde och fyllde ett bilsläp med hennes saker och tro om vår förvåning när vi möts utav puttsade väggar utan varken färg eller tapet och papp på golven när vi ska börja bära in sakerna.

vänligt sagt kan vi väl kalla det för en miss i kommunicationen.
men vi tror och vi vet att min fina människa kommer att få det underbart när i sitt nya boende när hon väl fått ordning och kan flytta in påriktigt och jag hoppas ännumer att det är klart så vi kan börja flytta in och packa upp nästa helg!

all kärlek till min fina människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0