03/10/2011

en måndag är alltid en måndag, men den här måndagen tog nog priset. mulen och grå måndag med ett enormt pendeltågsproblem.
igår fick jag ju vackert åka buss mellan södertälje och stockholm då det var banarbete och sprängningar på spåret och de var ju naturligtvis inte klara imorse. vilket i sin tur ledde till att jag åkte en inställd och försenad pendel i en evighet till sundbyberg(som bara är en station) tunnelbana till rådhuset, buss till centralen och därifrån buss till skolan. ett lite större projekt än jag tänkte när jag gick upp imorse. en av de nackdelat som finns med att bo lite utanför.
dock var det ju inte bara jag som hade samma problem.

fick även tillbaka prov ett av tre. till min lycka var det godkänt, en poäng från vg och tre poäng från alla rätt så jag är en lycklig människa just nu!
detta firade jag med att köpa mig ett par nya hörlurar med små söta badankor på som en klapp på axeln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0