04/10/2011

ge mig lite inspiration, jag behöver lite go i mig. känner att jag inte orkar någonting längre. det var längesen som jag var såhär oinspirerad . har suttit hela dagen med asiens länder och huvudstäder samma med sydamerika men jag får liksom ingenting gjort känns det som, visst det sitter säkert imorgon när jag kollar men entusiasmen saknas liksom.
som tur är så är det snart dags för praktik som jag hoppas kan ge mig lite ny kraft att komma igång igen, kanske även det faktum att jag kommer att vara hemma ett tag igen, för jag längtar hem till mina fina människor och min lägenhet med mina saker.

nu är det bara att ladda för morgondagen, måste göra iordning matlådor för nu har äntligen maten svalnat sen är det dags för att sova och hoppas att energin kommer ikapp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0