06/10/2011

tenta tre av tre är äntligen gjord, prisa gud så skönt det är!! var en befrielse att lämna in den idag.

det enda som är kvar nu är en inlämningsuppgift som jag brottas med, den ska redovisas på tisdag så jag hoppas att jag kan få ordning bå bokninen imorgon så att jag kan göra klart resten i helgen, jag ska jag ska, jag vill jag vill!
så jag har suttit och samlat fakta nu på kvällen som jag kan sitta med på tåget när jag åker hem imorgon, för det suger att betala nästan 100spänn för internet på tåget!

imorgon är även sista gången som jag åker hem för att åka tillbaka på ett bra tag, så jag packar och packar, funderar på hur jag bäst ska få med med mest saker på en gång, har några timmar att döda innan tåget går så måste fundera på hur mycket jag vill dra på tills tåget går och hur mycket jag vill dra på nästa vecka. skulle vara skönt med en punktmarkering och bara dra med så mycket  som möjligt, humm återstår att se!

nu blir det att punktmarkera disken så att jag har den gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0