12/10/2011

nedräkningen har börjat för länge sedan och imorgon är den slut!då har jag sista lektionen för iår och det känns bra, eller det känns lite blandat. motivationen iår har varit så enormt låg på sistonde och jag har längtat hem men ändå är det en lite del som gillar det här, men hemma är hemma och vad är det som säger att detta inte kan vara mitt andra hem?det återstår att se, till våren är det sluttampen och det blir skönt!
på fredag kommer även skrutt hit en snabbis för att hjälpa mig hem med alla saker som ska med. sen ska vi prova på det där med samboliv igen. blir lite lätt ryckigt just nu men det är ju övergående smärta.

det som inte dödar det härdar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0