22/09/2011

plötsligt blev en heldag en halv dag!

ibland är det ganska spännande att gå i skolan och se hur planering bara falerar. denna gången var det en dubbelbokning över två dagar.
så vi som var inställda på att höra om långväga resemål fick istället höra om säljteknik. kan nog påstå att vi blev ganska paffa.

men istället hamnade jag på en tjejsväng på stan, helt oplanerad och helt underbart med shopping och mat. dock är det ju dagen innan och pengarna flödade inte riktigt direkt. så allt som fick följa med hem var ett stackars läppstift.

väl hemma i mitt lilla garage är en tvättmaskin igång och det har städats. nu ska det bara packas så att jag kan ta mitt pick och pack för att åka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0