26/09/2011

eftersom slutet på skolveckan blev som den blev så komm jag hem en halv dag tidigare, underbart underbart vill jag lova! och jag tror att jag slog något slags rekord i att ta mig från söderns höjder till centralen.. 

dock blev den ganska sönderplanerade helgen plötsligt väldigt oplanerad.. jocke fick gå in och jobba under helgen och den inplanerade flytten blev framflyttad. men ändå så fick jag en underbar helg. hann börja vinterstäda balkongen, äta middag med mina fina fina människor och gå på 30års kalas.

helt underbart helt enkelt!


nu kan jag inte göra annat än att sitt här och längta till mitt riktiga liv hemma i karlstad, snart kommer jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0