27/09/2011

full fart som vanligt!

idag körde vi på affärsjuridik och info från europeiska reseförsäkringar! och faktiskt var det riktigt intressant trots mycket informationsstoppning, men också en kul vinkling av vad man skulle kunna jobba med. är faktiskt kul när det kommer externa föreläsare som börjar med att säga att dom har gått på skolan, det ger lite hopp så att säga.

för övrigt så har förkylning nr 2 satt sina klor i mig, denna gång är det halsen som inte riktigt vill med näsan i släptåg, som tur är så är jag ledig imorgon och kan kurera mig, mindre tur är att jag har tenta på torsdag som jag måste plugga till och tentakänslan har inte riktigt infunnit sig en, attans!

men vi får se det är inte över än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0