28/09/2911

näsan rinner och och huvudet är tjockt, jag är helt enkelt slut som artist kan man säga!

förkylningen bara flög på mig och här sitter jag nu snörvlandes och försöker plugga till morgondagens tenta. men hur pluggar man egentligen till något som bara handlar om mjuka värden. kan man göra mjuka värden till hårda värden som man bara rakt av kan skriva ner. ja det är svårt att ha prov i något  som kräver att man ska tänka utanför boxen. men tentan är imorgon eftermiddag s¨jag har lite tid på mig!

tog en paus förut för att rensa huvudet och få lite frisk luft. fick tag i ett par ordentliga vinterkängor så nu tänker jag inte frysa i höst. blev också lite födelsedagspresenter men även julklappar(!!!) ja tro det eller ej men med en studentbudget på drygt 2000 i mpnaden så måste man börja i tid. så vad gör man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0