film?

okj, det kan mycket väl vara så att jag är den sista människan som faktiskt sett Avantar och må så vara! men faktum är att jag faktiskt gillar den, tror jag.

det visade sig till och med att jag hade ganska förutfattade tankar om den , trodde först att det skulle vara någon blajfilm och funderade ganska länge när jocke sagt att han köpt den.

men vad jag tror är att den behöver en andra titt bara för att jag nu har fått smäll av alla mina negativa tankar om den och se den med nya ögon och hoppas att jag fortfarande gillar den.

 tummen upp 

Kommentarer
Postat av: Dess

Vi här borta gillar den också, du är icke ensam!

;D ♥

2011-09-20 @ 22:52:59
URL: http://desssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0