mina små människor växer upp

Jag verkligen älskar Google transelate! man kan ju verkligen läsa allt, eller iallafall förstå innebörden då den inte riktigt översätter ordentligt, men ändå, helt underbar!

hittade en underbar bild på mig och mitt kusinbarn på hennes FB, det är väldigt längesen bilden är tagen och vi var ganska "små" skulle man kunna säga. nu har jag inte träffat henne på nästan tre år och när jag ser bilden så saknar jag dom faktiskt!
 dom är ju inte så små som jag minns dom utan vuxit upp till tonåringar, småvuxna med världen framför sina småvuxna fötter, mina små människor har vuxit upp, vad gör det då mig? gammal? har jag blivit en gammalvuxen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0