20/09/2011

det är bara att konstatera, det är höst på riktigt och med hösten följde en enorm tröttthet. har enormt svårt att komma upp på morgonen och har enormt svårt att hålla mig vaken när jag kommer hem. what to do what to do?

upptäckte dock att att någon fick en sämre start på dagen än jag idag. strax innan centralen imorse svimade en stackare på pendeln, usch hemska tanke. men vad som är ganska intressant i detta är hur folk reagerar. inom en halv minut så har pendelvagnen lyckas skaka fram en läkare som knuffar sig fram i de överfulla gångarna för att hjälpa till. flera människor som verkligen är beredda att bli sena till jobbet för att hjälpa en människa som är sjuk. det kanske är så att stockholm har lite känslor ändå?

vad som inte har vänliga känslor var bokningsprogramet amadeus som idag åt upp mig, tuggade och spottade ut mig, inget gick som jag ville, ingenting som jag försökte lägga in gick in, så med en enorm huvudvärk gav jag upp för att leta efter en trettiårspresent inför helgen.

sen, ja, sen var det bara att åka hem och sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0