19/04/2012

imorgon är det då min sista dag på praktiken, att det varit sista veckan har märkts och "firats" med både lunch och tårta. igår blev det även middag på kvällen, som sagt det firas, om det nu är för att dom är glada för att bli av med mig eller för att dom tycker att det har funkat bra kan vi väl lämna osagt ;)

men det är inte för inte som jag faktiskt känner en lite klump i magen inför imorgon. imorgon är inte bara min sista praktikdag utan det markerar lite slutet på mitt stockholmsäventyr. nu är det inga mer lektioner, ett projektarbete som ska skrivas och redovisas sen är det slut och det känns konstigt... för såna här saker har jag en grym separationsångest och på nåt sätt känns det som om jag lämnar halva mitt liv. och det är svårt att på nåt sätt behöva välja. inte för att jag inte vill tillbaka till karlstad för det vill jag verkligen. men jag är ändå inte samma person som som när jag åkte till stockholm. och det är lite skrämmande, vad händer när jag kommer hem?
vad händer när jag lämnar min lilla stockholmsbubbla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0