20/04/2012

så var då sista praktikdagen gjord, det känns ändå ganska tråkigt, även om det nu har varit lite småstruligt tidvis så har jag ändå trivts väldigt bra. det har varit en knuff för självförtroendet i rätt riktning.
att jag dessutom lämnar med ett kanonbetyg (som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att rama in, så bra är det) och nya bekantskaper gör ju helt klart inte saken sämre.

sitter annars just nu och åker snigeltåg genom ett regngrått sverige, naturligtvis så har man lyckats klämma in ett litet (ganska stort) signalfel när jag ska åka, men just nu så orkar jag faktiskt inte bry mig.
underhåller mig med att småpilla med mitt examensarbete, vill ha det gjort nu, vill redovisa nu. eller kanske inte är ändå lite småorolig för hur det ska gå men tänker fortsätta på samma tecken som denna veckan varit, pepp pepp, så det kommer ju naturligtvis att gå kanonbra, varför skulle det inte göra det liksom? jag är bäst! ;)

ska försöka smälla iväg lite jobbansökningar när jag ändå har tid, jag kommer ju ändå inte härifrån hur mycket jag än skulle vilja, lika bra att gilla läget och utnyttja tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0