22/04/2012

Det är lite konstigt det där, annars vid den här tiden brukar jag stå och klaga över att antingen tåget eller pendeln är försenad. men inte idag, jag känner mig faktiskt lite tom, tur att jag får ta mig en liten tur på torsdag annars hade jag nog blivit lite knäpp!

kalstad är annars inte så blött som jag hade trott efter att ha sett en 10dygns prognos, och jag försöker komma på saker som man kan göra iställetför att åka tåg, hittills har jag:
-ätit pizza två gånger på samma dag (rekomenderas inte)
-busat med bebis
-sett på dålig film
-handlat tre gånger

kanske är en vanlig söndag för många men inte för mig ;)

för övrigt så växer det för fullt i mina små sålådor av tidningspapper, tänk om det bara kunde bli nog varmt ute så att jag kunde sätta ut dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0