2012/04/13

det där med förkylning är ibte riktigt min grej, jag är alldeles för rastlös för att sitta stilla och vila, jag har alldeles för mycket att göra, för mycket på gång och jag får panik av det. ändå så sitter jag nu här med en filt framför tvn och ser på tvätthögen som jag omöjligt han telepatera in i sina korgar i garderoben eller alla saker som ska upp på vinden. men jag tänker istället på att det är ju ingen som kommer att ta dom för mig dom står där dom står, eftersom även jocke är sjuk ( men då han är lite mer macho än mig så går han och jobbar, drar ut på det hela lite mer )
men medans jag sitter här och tycker synd om mig så försöker jag komma på sät att sysselsätta mig på. minst ansträngande är att läsa bloggar, och en blogg som jag ibland trillar in på är Hanna Hellquist på stan blogg på dn.
hanna har hus inte långt från mig, mitt ute i skogen och jag ler stort inombords varje gång jag läser vad hom skriver. brutal ärlighet när den är som bäst, desutom har hon ofta en poäng med vad hon skriver.
så den myser jag ner mig med i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0