2012/08/23


Jag är mycket väl medveten om att jag är vad folk skulle kalla en samlare väldigt ofta, jag ogillar att göra mig av med saker, och sparar mer än gärna på sånt som andra slänger. speciellt saker från förr, saker som är fyllda med minnen.

med detta sagt så gillar jag udda saker och har sen jag var liten varit otroligt farsinerad av knappar. ja du läste rätt, knappar!

men jag samlar inte bara på mig dessa förunderliga små saker, jag använder dom faktiskt.

när vi var i stockholm sist så hittade jag en underbar kavaj på HM, HM som förövrigt har börjat göra riktigt snygga kläder, dock så är dom ju gjorda i massupplaga vilket gör det lite tråkigt.



men som den knappfarsinerade samlare jag är, rotade jag snabbt upp en knapp när jag kom hem för modifiering av denna dussinkavaj och uppdaterade den till en lite personligare Emmakavaj.



tada! ok det kanske inte ser så mycket ut för världen, men ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0