2012

Ring, klocka, ring i bistra nyårsnatten mot rymdens norrskenssky och markens snö; det gamla året lägger sig att dö . . .

2012 var året då jag tog examen efter att ha pluggat två år i Stockholm till Resekonsult och blev IATA-certifierad, det var året som jag träffade nya människor och vänner, men dessutom växte som människa. det var också året som vi återigen blev påminda om hur fort livet kan ta slut och vi sörjer en fin människa som vi önskat att vi hade fått behålla bland oss om än bara för en liten stund till. Det var året som J och jag förlovade oss när jag jag flyttade hem från Stockholm. Det var också året som vi välkommnade flera nya små personer till vår vänkrets. Jag provade på flera nya arbeten och fick tillslut en fast tjänst.Men också året då vi reste långt bort och länge.

Nu Tackar jag år 2012 för att ha hjälpt mig till att bli den jag är idag och hoppas att 2013 blir ett år där jag kan fortsätta att utvecklas och må bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0