2012/12/15

god morgon, även om jag hoppas på någon timmes mer sömn, det där med att vakna alldeles för tidigt när man får sova är väl inte alltid det roligaste. men har omplacerat mig i soffn en sväng så får vi se om det hjälper. ligger och tittar på min oklädda julgran som någon gång under dagen kommer att bli klädd och lyssnar på plogbilen som kör utangör, såpass tråkigt att jag skulle kunna somna om tycker man.

blir en bild på mitt senaste pyssel-soffkuddar. köpte ett gäng linnehanddukar på second hand, några med stora fina monogram andra bara i rejäl bomull. som igår, med lite kärlek blev förvandlade till nya kuddar, grymt nöjd iaf


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanonfina kuddar du fixat Emma. Bra med återbruk!
Ha de gott du o Jocke, kram fr Lotta

2012-12-15 @ 22:40:37
URL: http://livetsbergodalbana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0