15/02/2012

jag är trött och utmattad men lycklig. lycklig för att vi under den är terminen ska ha tre tentor, två av dom är redan gjorda, båda är godkännda. den ena, en tenta, tarifftentan, som endast kan ge godkännt var godkänd med råge, den andra, affärsjuridiken, var endast tre ynka poäng från vg, jag är lycklig.

nästa vecka gör jag den sista, i arbetsledning och organisation, efter den är det över ska bara examensarbetet in i maj.

två år av pluggande i stockolm har gått grymt fort, nästan försvunnit och jag fattar knappt vart. 

imorgon åker jag hem till mitt värmeland, men innan det ska jag gå och mysa på stan, bara för att jag vill det, jag förtjänar det helt enkelt!

är också grymt sugen på loppis, men det kanske jag kan ragga upp en mysig en i helgen, vem vet?

för övrigt, jag är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0