26/02/2012

i onsdags så gjorde jag något helt galet, något som jag aldrig provat på och jag är enormt nöjd med mig själv!

i onsdags var det nämligen dags för grand travel awards på grand hôtell i stockholm och vart skulle inte jag vara då om inte där?
så där var jag, arbetandes som värdinna, såg till att alla de drygt 640 personerna blev avprickade på listorna, hittade rätt i hotellets alla salar där som skulle vara. helt underbart, vilken stämning och med Måns Möller som leder det hela, tokgilla.



fick även tillfälle att lyssna på en föreläsning av Renata Chlumska, vilken underbart inspirerande kvinna, allt vad hon har gjort, upplevt och inte minst förlorat. hur hon har orkat, det går inte att beskriva med ord men efter hennes föreläsning ser jag levet och dess utmaningar på ett helt annat sätt med en enkelhet, varför göra det svårare än det är? allt beror på hur väl man förbereder sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0