28/02/2012

jag är på väskjakt, men inte efter vilken väska som helst utan em vikarie till min ryggsäck, som egentligen är enormt praktisk och ergonomisk riktig på alla sätt och vis men kanske inte så snygg vid alla tillfällen. problemet är ju dock att den måste hålla för en hel massa saker när jag åker fram och tillbaka på tåget, dator böcker kläder ja allt som jag nu lyckas släpa med mig på mina äventyr!

nu är det ju så att jag är lycklig ägare till en alldeles lagom alldeles underbar josef frank väska vid namn rox och fix som jag älskar över allt annat men den lämpar sig inte riktigt för fullpackning och slit och släp.

problemet är bara det att väskorna jag fastnar för är på tok för dyra för mitt syfte, jag kanske börjar bli gammal vem vet eller också har jag råkat ut för dagens största I-landsproblem.
väsklivet är inte lätt alltså, varför ska det vara så lång tid kvar till nästa csn?
(dagens näst största I-landsproblem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0