14/02/2012

för två år sen hände det som aldrig får hända, det man inte önskar någon!
för exakt två år sen lämnade jag sjukhuset hemma med en oviss framtid framför mig, med tusentals tankar som snurrade i mit huvud.
Jag var en hårsmån från att förlora min pappa och jag visste inte vad som skulle hända.
från den stunden förändrades mitt liv, såhär i efterhand till det bättre och gav mig en helt annan prioritet på vad som verkligen betyder något i livet. att ens hälsa och familj är det viktigaste.

en vändning som gjorde att många valde att vända ryggen till, för att de inte visste hur de skulle bete sig eller inte förstod, kanske inte ville förstå, vilket jag aldrig kommer få reda på då de inte är en del av mitt liv längre de tog helt enkelt förmycket energi från vad jag behövde fokusera på, min familj!

två år senare har jag turen att fortfarande få ha min pappa i livet, våra liv är långtifrån vart dom var för två år sen, vi är nya människor med nya upplevelser, endel ganska obehagliga men som har hjälpt oss att bli dom vi är.

jag är ytterst stolt över min familj,  jag älskar som över allt annat och skulle göra vad som helst för att dom ska må bra. en dag som denna kan det vara en bra fundering, vad är det som egentligen är viktigt? jag väljer min familj framför allt annat, helt enkelt för att jag älskar dom villkorslöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0