07/01/2012

jag räknar och räknar, men jag får inte riktigt ihop det!
det där med min egen ålder alltså, sist jag fyllde år (alltså förra året) så kom jag fram till att det där med att fylla 22 är ju inte så farligt ändå det kan ju gå bra och det gjorde det! tills jocke påminnde mig om att jag faktiskt fyllde 23 år. Attans vilken tabbe, helt plötsligt bara kom ett år som jag hade missat och plötsligt blev jag väldigt stressad, Jag hade ju missat ett helt år!! 

nu börjar jag dock förlika mig med min ålder 23, tills jag kom fram till att det betyder att jag kommer att fylla 24år iår och då,då är jag ju nästan lika gammal som jocke!! (haha)

nu är det ju inte riktigt så att jag startade det nya året med åldersnoja, även om det inte verkar så så har jag inget emot att bli äldre, sålänge ingen kommer och överraskar mig med att lägga på ett år hit eller dit helt plötsligt!

och tydligen är det ju 24år som gäller iår, humm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0