09/01/2012

"och jag har mensverk ner i tårna och det är en lång väg hem"

Första skoldagen idag, vaknade med jordens värk i magen, tog mig någolunda samman och vandrade till skolan. på ett sätt kändes det skönt att vara igång igen, känns som om jag vill vara klar nu, måste bara få ett jobb, eller ska man köra på det vanliga "det ordnar sig"? lite ångest, men vad ska man göra. till sommaren är jag klar halaluja!

hade jordens pluggplaner för idag, har ett tvåsidigt arbeete som ska in på fredag som jag helst skulle vilja vara klar med då det är tenta i samma ämne nästa onsdag. men eftermiddagen fick istället gå till att äta hamburgare,sova och slökolla på tv. men ibland måste man väl få unna sig det med. det är ju trots allt bara måndag och ett arbete på två sidor går ganska fort varesig man vill eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0