11/01/2012

plötsligt förstår jag varför rutavdraget är så viktigt i stockholm!

DET GÅR JU INTE ATT HITTA EN EN ENDA DAMMSUGARPÅSE I DENNA STAD!!!

det är sant, när jag frågade på konsum i början av veckan efter att ha letat som en galning, tittade hon lite på mig sen letade vi tillsammans innan hon kom fram till att hon nog aldrig sett en dammsugarpåse på lagret!

idag undersökte jag saken på clas ohlsson, där om någonstanns borde det ju finnas kan man tycka! men icke, där fans det bara nåt ufoliknande påspåhitt som jag inte ens orkar titta på.

det blir helt enkelt att importera från mitt kära värmeland i helgen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tips är att beställa på dammsugarepåsar.nu Du får leverans dagen efter =)

2012-01-12 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0