28/01/2012

idag var det upp och hoppa, sen åka av. Resia hade ordnat med resemässa på CCC och det vill man ju inte missa för allt i världen!
blev att lyssna på en hel del föreläsningar men ochså träffa lite branschfolk, men även gamla lärare från förr trevligt trevligt!

även kul att se CCC från insidan då jag bara sett den från utsidan hittills!

Efter det blev det mys på stan med fina T, det var en evighet sen som vi sågs så det fanns lite att ta igen och jag gillart.


väl hemma tänkte jag vara lite effektiv och få in lite bilder som blivit framkallade i album, men då tog såklart klisterlapparna slut, så typiskt, så istället blev det en myssovstund i soffan på mitt fina fårskinn!

Vårt kära tvrum fick sig en ommöblering innan jul vilket blev kanon,mer ljus och mer plats i vårt lilla rum, dock har nu fotöljen fått ta julgranens plats efter julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0