2012/03/23

har återigen haft både en underbar vecka och en underbar helg.
i onsdags satte jag mig på TUR-tåget mot göteborg, efter några timmars försening, en brand, en mindre omväg över västerås och otaliga tågköer så var vi äntligen på göteborsk mark. underbart väder och kanonföreläsning väntade på oss.
eftersom jag ändå var i göteborg så passade det ju utmärkt att träffa patrik (och låna hans soffa) hur kul som helst då der var år sen vi sågs och vi satt och kände oss gamla och mindes tillbaka
Var även på besök på TUR-mässan, som var resans egentliga avsikt, såg alla utställare, tävlade lite och fick med mig lite gratisgrejer, sånt gillar vi!
hann även mysa runt lite i göteborgs fina vårväder och shoppa lite.
idag gör sig även våren påminnd hemma, gjorde ett försök att börja plocka på balkongen men får vänta lite till tills solen gör sig påminnd på andra sidan, hoppas på att våren kommit mer nästa gång jag är hemma och att gatorna är sopade, då är det vår på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0