02/05/2012

tiden bara springer ifrån mig, var till stockholm förra fredagen för att bolla ideer med handledaren om min uppsats och det hela slutade med att jag skrotade allt som jag gjort sen vi började skolan och började om, med ytte pytte lilla problem är bara att det ska vara inlämnat 17maj, vilket betyder att mitt dygn skulle behöva fler timmar och att jag skulle behöva ett ton med inspiration, hjälp mig.
får hoppas på att det går över fort!


lite möbelbilder kommer det också, känns som om jocke hade bilen full när han kom hem från Kalmar sist, but I like it!


Kommentarer
Postat av: Lotta

WOW, va fint det blev med min mormors gamla stolar o bord hos er. Ni får lova att vårda dom ömt.

Hoppas allt är bra med er annars.

Kram Lotta

2012-05-05 @ 21:45:58
URL: http://livetsbergodalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0