16/05/2012

sitter och fifilurar på mitt lilla examensarbete, just nu är det mitt liv och följer med mig överallt eller snarare jag är ingen annanstans än mitt i det helatiden och stundvis så kväver dit mig lite, jag har helt enkelt tappat orken. något som känns ganska klantigt när det ska lämnas in på fredag!

sitter och gör allt för att få lite feeling för att få igång ordbajseriet för just nu är det det som saknas alla fina runtomkringord som gör att sidantalet växer, allt småplock med fakta som gör att jag kan börja analysera och diskutera för att senare dra till med en ordentlig slutsats. men just nu är allt det ganska blankt.

önskar att jag kunde vifta lite med mitt lilla trollspö så att det var klart och att jag kunde få börja med något roligare, som min power point till redovisningen eller plantera om mina små plantor som inte längre är så små utan skriker efter att få bli utplanterade i större krukor. men sånt har jag ju ändå hela helgen på mig att göra tills dess har jag ju som sagt lite annat att göra, så som att ordbajsa ihop mitt examensarbete, till bästa möjliga standard, det är snart över, det är snart över, om hundra år kommer ingen att minnas det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0