30/05/2012

imorgon är min sista "heldag" i Stockholm, det är faktiskt med lite sorg i hjärtat som jag lämnar men ibland måste man inse att man måste lämna när tiden är mogen och nu är min tid över här för tillfället och jag lämnar för att söka nya äventyr, med underbara minnen i mitt hjärta.
dagen idag erbjöd även en eventuell glimt till framtiden och till den är jag blygsamt optimistisk och hoppas att det är något som inte är för bra för att vara sant.




förutom ett evinneligt packande som aldrig verkar ta slut så blev det även lite (ganska mycket) virrvarr på kungsholmen för att få lite mat och prata en väldans massa skitprat innan det var dax att tacka för allt och fortsätta i mitt lilla packande



Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till examen EMMA =)

2012-06-01 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0