24/05/2012

still alive men det var knappt, idag var alltså dagen D, eller kanske dagen P. det var iaf den stora presentationsdagen för min del. så efter att ha varit enormt nervös, kört ett halvt gympapass på scenen för att göra av med överskottsenergi, springa runt hela aulan barfota och hälla vatten på mig själv, så vad det dags.
en dryg halvtimme senare var jag ca hundra kilo lättare och nästan svävade av scenen, med en enorm kick för mitt ego ;)

eftermiddagen tillbringades i vitabergsparken med underbart mys och pizza med världens bästa klasskamrater, som varit så enormt peppande och underbara. vilket bara visar på hur underbart livet egentligen är just nu och jag njuter till fullo innan det försvinner.

nu utcheckning och sängläge, helt förstörd av adrenalinkickar och sol




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0