2012/09/22

tro det eller ej men jag överväger att börja träna, att träna är ju inte riktigt min grej och jag har ju provat förut men kommit fram till att man kanske skulle ta att aktivera sig lite? dom stackars benen börjar känna sig lite ensamna och kanske skulle behöva lite sällskap av några nya kompisar som typ muskler! för gott om muskler har jag ont om jag går istället på enorm vilja ;)
 
men då kommer man ju till den svåra frågan, vart ska man träna?
sats likker ju bäst till om man kollar på avstånd, men dom har inte pass på tider som passar mig, likaså är det med tiderna på livskraft.
då återstår alternativen friskis eller kmti båda på ungefär samma avstånd och erbjuder pass på tider som passar mig. kmti lockar mer på något sätt tills man ser till priset, dubbelt så dyrt som friskis, humm...
 
att det skulle vara så svårt att börja träna hade jag rakt på ingen aning om......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0