2012/9/19

ja men nej det var ju ett tag sen det här, vad har hänt sen sist då?
 
jag har gjort ett extemt bra försök till att nästan jobba ihjäl mig genom att göa både vändpass och jobba förmånga dagar i veckan. men jag lever om än lite trött kanske.
 
jag har fyllt år, vet inte om ointresset att fylla år kommer med åldern eller att jag helt enkelt inte tycker att det finns något att fira längre. efter att ha firat själv två år i stockholm så känns det inte viktigt (säger som pappa, det kommer inte en jävel när jag fyller år) så varför lägga ner sig?
 
trots mitt ogillande att fylla år så ha jag ändå haft ett underbart födelsedagsfika med mina bästa och finaste, tillsammans med deras gubbar och barn fick jag en enormt mysig stund som värmer.
 
annars håller jag på med lite hemlighetsmakeri, inget konstigt, ni har ju också hemligheter eller hur!
men det blir nog inte hemligt så länge till, den som väntar på något gott..... ;)

Kommentarer
Postat av: Dess

Vad är det nu du kokar ihop för ngt hemligt?? Blir ju rååånyfiken när du skriver så! :D peace n löööve

2012-09-29 @ 17:48:52
URL: http://desssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0