2013-02-15

ingen undgick väl gårdagens stora jippo, alla hjärtans dag. gullit kan tyckas eller kanske ett spel för gallerierna.
men jag måste ändå erkänna att jag gillar tanken att hylla de nära och kära i vår omgivning.
för mig har alla hjärtans dag inte längre en röd färg utan snarare en svart färg, märkt med sorg, smärta och en viss mån av uppgivenhet, då gårdagen markerar att det var tre år sen pappa pappa blev sjuk. den våren kantades med sjukhus, bakslag och smärta. men som gav oss en ny syn på livet och vad som egentligen är viktigt, eller som jag skrev på FB igår:
 
"På alla hjärtans dag för tre år sen var det inte helt självklart att jag idag skulle få berätta för båda mina föräldrar hur mycket jag tycker om dom. Jag är därför otroligt glad över att fortfarande få dela mitt liv med er. Ni är otroligt viktiga för mig och jag älskar er otroligt mycket. Sist men inte minst är jag otroligt stolt över att vara er dotter! ♥"
 
Tänk på att ta hand om varandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0