2013-01-07

Med dagen i åtanke vill jag idag lyfta fram en stor man, en man jag aldrig har träffat. En man som jag inte känner och aldrig kommer att känna. Men ändå en man som har påverkat mig i mina val och gjort mig till den jag är idag. Idag vill jag gratulera min Morfar på hans 100åriga födelsedag.
Morfar fick aldrig möjligheten att se sina barn att växa upp, han fick aldrig heller chansen att träffa sina barnbarn då det iår även är 55år sen som han hastigt lämnade sin familj på grund av hjärt och kärlsjukdomar.
Trots att jag aldrig fick chansen att träffa denna person som jag stundvis har saknat ihjäl mig efter. så har han påverkat mig på många sätt. så som att jag med min bakgrund ibland måste tänka en extra gång på vad jag gör. men också att 2013 kommer bli det året som jag kommer att ta hand om mig lite extra.
Därför vill jag tacka dig du stora viktiga människa, Morfar, för att du har varit med och lett mig på vägen till att bli den jag är. Grattis på din dag, jag önskar att jag hade fått tillbringa en av dessa dagar med dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0