2013-01-24

Emma och jobbet
Januari betyder full fart på mitt jobb. en enorm skillnad om jag jämför med december. försäljningen går uppåt och jag har satt egna säljmål, kanske lite orimliga med tanke på att det inte är så lång tid kvar av månaden men det skull vara grymt kul att nå dom, vilket som är jag väldigt möjd med vad jag når. att det är skitmycket att göra betyder också att jag får gå upp och jobba heltid vilket är grymt kul men lätt slitsamt inte just delen att jag kobbar mer utan att dagarna blir väldigt långa. en heltidstjänst plus dryga två timmar i pendling sliter på en och gör att det inte finns mycket tid över till hemmafix och vänner. men det är väl bara att gilla läget och hälsa på det feta lövekuvertet som kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0